Orange vorbeşte despre restructurările pe care le face la fostul Romtelecom: „Grupul local trece printr-un proces de transformare, ce are ca scop eficientizarea operaţiunilor şi accelerarea unor proiecte privind modernizarea tehnologiilor”

Autor: Adrian Seceleanu 26.05.2023

Grupul Orange, liderul pieţei locale de telecom, pune reducerea numărului de posturi de la compania sa de servicii fixe - Orange Communications – pe seama unui proces de transformare care are ca ţintă eficientizarea operaţiunilor şi moderanizarea tehnologiilor utlizate.

„Grupul Orange România are o viziune clară pentru viitor, având ambiţia să fie alegerea #1 pentru soluţii sustenabile de conectivitate şi servicii digitale integrate. Pentru a atinge acest obiectiv, grupul local trece printr-un proces de transformare, ce are ca scop eficientizarea operaţiunilor şi accelerarea unor proiecte privind modernizarea tehnologiilor ce susţin reţeaua de servicii, optimizarea infrastructurii IT, automatizarea proceselor de business, digitalizarea şi dezvoltarea activităţilor de customer service”, au transmis reprezentanţii Orange, ca răspuns la o solicitare de clarificări transmisă de ZF operatorului.
ZF a publicat vineri primele infomormaţii despre restructurarea demarată de Orange, care vizează un număr de 551 de posturi.
Compania precizează că „schimbările” vizează migrarea la un model mai „agil” care să asigure transformarea sustenabilă în viitor. „Aceste schimbări influenţează atât procesele, cât şi structura organizaţională a Orange Romania Communications, parte a Grupului Orange România, ţintind un model de organizaţie mai agilă, care să răspundă mai rapid nevoilor pieţei şi ale clienţilor şi care să asigure dezvoltarea sustenabilă a companiei în viitor. Paşii procesului sunt comunicaţi transparent, respectă întru totul prevederile legale, asigurând măsuri de protecţie şi de sprijin angajaţilor influenţaţi de aceste decizii.”