Annabella, unul dintre cei mai puternici jucători cu capital românesc din comerţul alimentar, a ajuns la 100 de magazine la nivel naţional

Autor: Alexandra Matei 02.06.2023

♦ Annabella SRL, compania care operează reţeaua de magazine, a raportat pentru anul trecut o cifră de afaceri de 480,4 mil. lei, în creştere cu peste 20% faţă de 2021, şi un profit net ce depăşeşte 20 mil. lei, plus 30%.

Reţeaua de magazine Annabella, fondată de antreprenorii Dorina şi Dan Mutu în urmă cu aproape trei decenii, a deschis primul său retail park în oraşul Horezu, judeţul Vâlcea, atingând astfel pragul de 100 de magazine la nivel naţional.

„Annabella deschide primul său retail park în oraşul Horezu. Este o realizare ui­mitoare, un proiect excelent, prin care am depăşit pragul de 100 de magazine la nivel naţional“, scrie Alexandru Şoacăte, deputy CEO al retailerului Annabella, pe platforma LinkedIn.

Parcul de retail, potrivit site-ului compa­niei, se întinde pe o suprafaţă totală de 10.000 de metri pătraţi şi cuprinde magazine cu branduri internaţionale şi naţionale de modă, frumuseţe şi lifestyle, dar şi super­market, pet shop, farmacie veterinară şi o cafenea. Câteva dintre magazinele prezente în noul retail parc sunt Pepco, Kik şi Sinsay.

Suprafaţa construită este de 4.000 de me­tri pătraţi, potrivit aceleiaşi surse, iar pentru clienţii parcului de retail sunt puse la dispoziţie 200 de locuri de parcare.