Lanţul de restaurante de tip fast-food Mesopotamia are 25 mil. lei pentru investiţii. Extinderea reţelei şi digitalizarea ei, principalele proiecte. Compania Set Corporation, cea care operează reţeaua Mesopotamia, a obţinut anul trecut afaceri de 218 mil. lei, aproape duble faţă de 2021

Autor: Cristina Roşca 15.06.2023

Pentru 2023, ţinta e o creştere de 19% a businessului ce numără astăzi peste 60 de restaurante.

Lanţul de restaurante de tip fast-food Mesopotamia are în plan deschiderea de noi localuri pe piaţa din România şi Ungaria, a­cesta fiind cel mai important pro­iect de investiţii al companiei con­trolate de antreprenorul Sebastian Tătărîngă, ce numără astăzi mai bine de 60 de unităţi.

„Cel mai important proiect de investiţii este reprezentat de extin­derea şi deschiderea de noi localuri în România şi nu numai. Avem în plan să inaugurăm o serie de noi res­taurante în spaţii strategice, inclusiv în Bucu­reşti, Craiova, Arad, Alba Iulia şi Bu­dapesta, capitala Ungariei. Această extin­dere ne va per­mite să consolidăm poziţia noastră în prin­cipalele oraşe din România şi să ducem gustul de curcan rotisat (produsul fanion al compa­niei – n.red.) către un public cât mai mare“, spun oficialii de la Mesopotamia, fără a oferi cifre exacte privind numărul de deschideri.

În total, compania şi-a bugetat pentru 2023 investiţii în valoare de 25 mil. lei, suma fiind uşor mai mică decât cea de anul trecut, care a depăşit pragul de 30 mil. lei. Pe lângă expansiune, care a fost şi principalul proiect de investiţii din 2022, Mesopo­ta­mia a­minteşte alte două în acest an, conso­lidarea brandului şi digitalizarea.