Retailerul de mobilă JYSK: Ritmul în care se construiesc noi proiecte de retail este o provocare. Nu tot timpul putem deschide magazine când şi unde ne dorim

Autor: Mădălina Dediu Panaete 03.07.2023

Alex Bratu, country manager la JYSK România şi Bulgaria, spune că printre cele mai mari provocări cu care se confruntă compania pe care o conduce în acest an este inflaţia şi că oamenii sunt mult mai precauţi în această perioadă, pentru că există multe incertitudini cu privire la cum va evolua inflaţia, cum vor evolua dobânzile şi economia.

„În cazul JYSK, pentru că suntem un retailer care vine mereu cu oferte la produsele comercializate, putem avea un avantaj, pentru că oamenii vor căuta preţurile cele mai bune şi vor fi mult mai atenţi la raportul calitate-preţ“, a spus managerul într-un răspuns la un chestionar transmis de ZF cu ocazia realizării anuarului ZF Cei mai mari jucători din economie, ediţia 2023. De asemenea, el spune că o altă provocare este dată de forţa de muncă, mai ales în oraşele mici unde JYSK are magazine şi unde recrutările durează mult mai mult decât şi-ar dori. Şi acest lucru nu neapărat pentru că nu există candidaţi, ci pentru că nu găsesc mereu angajaţii potriviţi. „Ne dorim colegi cărora să le placă să lucreze în vânzări, care să fie competitivi, să fie curioşi, să îşi dorească să evolueze şi să se perfecţioneze“. JYSK este unul dintre cei mai mari retaileri de mobilă de pe plan local, având 134 de magazine în ţară. De altfel, obiectivul companiei este de a ajunge la 200 de magazine în România.

„O altă provocare este reprezentată de ritmul în care se construiesc în prezent noi proiecte de retail. Noi avem o expansiune accelerată, ne dorim să deschidem cel puţin 15 magazine noi în fiecare an, dar nu tot timpul putem deschide magazine când şi unde ne dorim“.