Interviu. Torsten Müller-Ötvös, Rolls-Royce: Atunci când vom atinge un volum critic în România, vom avea şi showroom. Până atunci colaborăm bine cu Michael Schmidt, care deţine şi showroomul din München

Autor: Bogdan Alecu 05.07.2023

Miza lui Torsten Müller-Ötvös, care conduce Rolls-Royce Motor Cars din 2010, a fost de a creşte exclusivismul mărcii şi preţuirea clienţilor Dincolo de Cullinan, acum Rolls-Royce vine cu primul său automobil electric – Spectre – şi cel mai mare preţ mediu înregistrat de companie în întreaga sa istorie.

Rolls-Royce se vrea a fi un brand de lux, iar maşinile sale să fie considerate mai mult decât simple mijloace de transport, în condiţiile în care acestea se adresează celor care deţin colecţii de automobile alături de iahturi, elicoptere sau avioane.

Torsten Müller-Ötvös, care conduce Rolls-Royce Motor Cars de mai bine de 13 ani explică faptul că misiunea sa a fost una dublă -  să crească preţul mediu plătit de clienţi, iar acest lucru să reflecte preţuirea acestora faţă de Rolls-Royce, alături de transformarea mărcii britanice într-una „cool“.