Vrancart: „Scăderea cererii ca urmare a scăderii puterii de cumpărare, asigurarea finanţării proiectelor de investiţii şi lipsa personalului calificat sunt cele mai mari provocări“

Autor: Alina-Elena Vasiliu 10.07.2023

Vrancart a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 526 de milioane de lei, în creştere cu 35% faţă de anul precedent, iar pentru 2023 compania estimează atingerea pragului de 490 de milioane de lei.

Finanţarea proiectelor de investiţii se numără printre cele mai mari provocări cu care se confruntă producătorul de hârtie şi carton ondulat Vrancart, care derulează în această perioadă un proiect cu o valoare de peste 25 de milioane de euro.

„Cele mai mari trei provocări sunt scăderea cererii ca urmare a scăderii puterii de cumpărare a consumatorilor, asigurarea finanţării proiectelor de investiţii şi lipsa personalului calificat“, a spus Ionel Ciucioi, preşedintele grupului Vrancart, în răspunsul transmis în vederea realizării celei mai recente ediţii a anuarului ZF Cei mai mari jucători din economie, lansată pe piaţă în luna iunie 2023.