Start-up-ul Dressingz a încheiat campania pe Ronin cu 330.700 euro strânşi

Autor: Ioana Nita 02.08.2023

Dressingz, start-up-ul local care a lansat anul trecut o platformă online ce le permite utilizatorilor să îşi vândă articolele de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesoriile pe care nu le mai poartă, a închis la sfârşitul lunii iulie campania de strângere de fonduri de pe platforma Ronin, în cadrul căreia a reuşit să atragă în total 330.700 de euro de la investitori, peste suma minimă ţintită de 250.000 de euro. Banii, pe care start-up-ul urmează să îi primească după încheierea formalităţilor juridice, vor fi utilizaţi pentru accelerarea creşterii businessului şi atingerea obiectivelor propuse pentru următoarele 12 luni: 11.000 de utilizatori ai platformei şi vânzări totale intermediate de un milion de euro. În primăvara anului trecut, start-up-ul a atras o primă finanţare, pre-seed, în valoare de 300.000 de euro, sumă care a fost folosită pentru dezvoltarea platformei - site-ul şi aplicaţia de mobil, formarea echipei şi pentru marketing. În decurs de circa un an de la lansare, platforma Dressingz a ajuns la peste 4.000 de utilizatori şi a intermediat vânzări în valoare totală de peste 100.000 de euro, conform informaţiilor oferite de Romina Tăzloanu, cofondatoare a Dressingz în cadrul emisiunii ZF IT Generation în iulie anul acesta.