Noul francizat al Burger King în România îşi extinde portofoliul în primul an de activitate: McWin Capital Partners devine şi francizatul principal al Popeyes pe piaţa locală. Ambele branduri activează pe segmentul de fast-food.

Autor: Cristina Roşca 11.09.2023

Noul francizat al Burger King în România şi în ţările din regiune, grupul McWin Capital Partners, şi-a extins operaţiunile de pe piaţa locală prin preluarea unui nou brand - Popeyes. Mai exact, brandul american de fast-food Popeyes era deja prezent local cu şase restaurante, însă opera­ţiunile erau controlate de un alt fran­cizat. Acum, McWin Capital Partners anunţă că a achiziţionat actualul ope­rator al brandului Popeyes în Ro­mânia şi devine astfel francizat prin­cipal exclusiv al mărcii.

Pentru grup, acesta nu este primul contact cu brandul Popeyes de a cărui expansiune se ocupă deja şi în Polonia şi Cehia. Atât Burger King, cât şi Popeyes sunt mărci din portofoliul grupului Restaurant Brands Interna­tional, grup gigant ce mai deţine şi Tim Hortons şi Firehouse Subs. Aceste două nume din urmă nu sunt prezente în România.

„Creşterea McWin în regiunea CEE (Europa Centrală şi de Est - n.red.) este de neoprit. Într-un interval scurt de timp, aducem branduri im­portante, precum Popeyes, pe pieţele reprezentative din această regiune. Suntem foarte încântaţi să continuăm să ne consolidăm relaţia cu RBI“, spune Henry McGovern, cofondator al McWin Capital Partners, business ale cărui baze le-a pus alături de Steven K. Winegar.