Interbrands Orbico, distribuitor cu 2.300 de angajaţi: Anul acesta indicatorul de fluctuaţie a personalului a scăzut. Devenim din ce în ce mai creativi ca oamenii să rămână în companie

Autor: Mădălina Dediu Panaete 10.10.2023

Interbrand Orbico, cel mai mare jucător de pe piaţa de distribuţie a bunurilor de larg consum ca cifră de afaceri, se confrunctă cu fluctuaţia de personal cu multe alte com­panii active pe plan local, iar reprezentanţii companiei spun că procentul fluctuaţiei este mai ridicat la generaţia tânără.

„Anul acesta îmbunătăţim indicatorul de fluctuaţie, având o scădere până în prezent de patru puncte procentuale raportat la aceeaşi perioadă a anului trecut şi cu şapte puncte procen­tuale raportat la anul 2021. Cu o piaţă a muncii dina­mică, cu multe oportunităţi, devenim din ce in ce mai creativi şi personalizăm pro­grame care să ne diferenţieze şi să răspundă nevoilor diferite astfel încât oamenii să aleagă să rămână alături de noi pentru o pe­rioadă lungă de timp“, au spus reprezentanţii companiei care are peste 2.300 de an­gajaţi. Interbrans Orbico a luat naştere după fuziunea a doi jucători importanţi din piaţă,  Interbrands (cu companiile Interbrands Marketing & Distribution, Professional Brands) şi Orbico (cu Orbico şi Orbico Beauty).