Companiile reevaluează modul de lucru, organizarea spaţiilor de birouri şi beneficiile extrasalariale pentru a atrage şi reţine talentele: cine nu se adaptează nu supravieţuieşte

Autor: Ramona Cornea 31.10.2023

Relaţia dintre companii şi angajaţi s-a transformat în ultimii ani pe fondul pandemiei, al războiului şi al contextului economic care a venit după aceea. Această transformare se vede în modul de lucru, în birouri şi în pachetele salariale pe care le primesc angajaţii, printre altele.

Astfel, companiile au reevaluat modul de lucru, organizarea spaţiilor de birouri şi beneficiile extrasa­lariale pentru a atrage şi reţine talentele, iar cine nu se adaptează nu supravieţuieşte, cred reprezentanţii companiilor de recrutare.

„În cele din urmă, succesul organizaţiilor va depinde de flexibilitatea şi capacitatea lor de a oferi un echilibru între viaţa profesională şi cea personală, precum şi de a crea un mediu propice pentru creşterea profesională şi dezvoltare“, susţine Oana Popescu, managing director al companiei Humangest România.