Nordic Food a adus în România burgerul american pe bază de plante Beyond Meat, fabricat în Olanda şi speră să devină „relevant“ în piaţă până la finalul lui 2024
♦ Piaţa românească de produse pe bază de plante este de 50 mil. lei în prezent şi se estimează o creştere de 6,5% de la an la an până în 2025 ♦ Producţie locală pe acelaşi segment pe care intră burgerul Beyond Meat are Verdino, companie creată de Raul Ciurtin.
Nordic Food, distribuitor de produse alimentare, a adus în România celebrul burger american Beyond Meat şi alte produse din carne pe bază de plante din portofoliul companiei. Acest pas strategic vine ca răspuns la evoluţia preferinţelor consumatorilor, mai ales a generaţiei Z, generaţia tinerilor care au până în 25 de ani şi sunt interesaţi să diversifice opţiunile alimentare.
„Cred că e momentul pentru toţi să gândim diferit şi să aducem consumatorilor ce-şi doresc, dar şi să fim în pas cu trendurile. O valoare pe care o are Nordic e inovaţia, iar Beyond Meat e un produs inovativ şi ne ajută să fim în pas cu trendurile. (...) Avem în centrul atenţiei noastre consumatorul, care se schimbă pe zi ce trece. Acum 10-20 de ani nu ştiam despre produse vegane sau vegetariene, iar acum vorbim despre plant-based“, a spus Dan Nistor, director general, Nordic Food, în cadrul unei conferinţe de presă.