ING Bank: Vânzările la cardurile de credit au crescut de aproape 4 ori, iar la depozite de 3 ori în intervalul campaniei de Black Friday 7-14 noiembrie

Autor: Mircea Nica 21.11.2023

ING Bank România a încheiat campania de Black Friday din 2023, desfăşurată în periaoda 7-14 noiembrie, cu o creştere a vânzărilor la cardurile de credit de 4 ori şi de 3 ori la depozite, potrivit informaţiilor transmise de bancă. 

Astfel, sumele noi acordate de bancă au fost de aproape 4 ori mai mari pentru cardurile de credit şi de peste 2 ori mai mari pentru creditele de nevoi personale, iar aproximativ 4 din 5 aplicaţii pentru cardurile de credit şi 3 din 4 aplicaţii pentru creditele de nevoi personale au fost realizate 100% online, în perioada campaniei. 

De trei ori mai mulţi clienţi au economisit şi au beneficiat de dobânzile speciale la Bonus Depozit în lei şi la Depozitul la termen în euro. În acelaşi timp, de două ori mai mulţi clienţi au utilizat ING Bazar pentru cumpărături, economisind astfel peste 500.000 lei din cashback pe lângă reducerile aplicate de comercianţii parteneri.