Dragoş Petrescu, City Grill: România încă reprezintă o oază de oportunitate antreprenorială, deci este loc de crescut aici

Autor: Cristina Roşca 02.12.2023

Dragoş Petrescu, fondatorul grupului City Grill, unul dintre cei mai impor­tanţi ac­tori din industria de restau­rante din România, spune că România încă re­prezintă o oază de oportunitate an­tre­prenorială, deci e loc de crescut aici, e loc de integrat noi tehnologii.

„Nimic nu este impo­sibil! În România, încă este loc de inovaţie, teh­no­logie şi creativitate. Iar industria ospi­ta­lităţii are loc să se transforme şi să crească“, spune antrepre­norul cu privirea întoarsă către următorii zece ani. El a intrat în business în anii ’90, vânzând iniţial ziare, apoi fiind proprie­tarul unor afaceri de comerţ specific vremii (când toată lumea vindea orice şi cumpăra orice), pentru ca ulterior să devină francizat al lanţului de benzinării Shell. Grupul City Grill l-a fondat în 2004. Astăzi, acesta a ajuns să fie este unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală de restau­rante prin prisma cifrei de afaceri – 44 milioane de euro anul trecut, iar ca număr de localuri administrează circa 20. Este vorba atât de localuri istorice precum Caru’ cu Bere, Hanu’ lui Manuc şi Pes­că­ruş, pe care grupul le operează doar, cât şi de unele ale companiei, pe care le deţine, sub bran­duri precum City Grill şi Buongiorno.