Yang Shaohua, general manager OPPO în România: Primele 10 luni ale anului 2023 au însemnat o revenire la cota de piaţă a anului 2022, respectiv 5-6% din piaţa totală

Autori: Alexandra Cepăreanu , Adrian Seceleanu 28.11.2023

„Piaţa de smartphone-uri a înregistrat o uşoară scădere în aceste 10 luni din perspectiva volumului – ajungând la 5-6%, în timp ce valoarea totală a crescut cu aproximativ 20%“ „Ne aşteptăm ca piaţa să păstreze aceeaşi tendinţă până la finalul anului şi să vedem o preferinţă a consumatorilor pentru telefoane cu funcţii mai avansate şi preţuri uşor mai ridicate.“

OPPO, producătorul chinez de tele­foane mobile inteligente şi produse IoT ce şi-a făcut apariţia în România în 2020, a ajuns la o cotă de 5-6% pe piaţa locală de smartphone-uri în primele 10 luni din acest an, a spus pentru ZF Yang Shaohua, general manager OPPO în România.

„Pentru OPPO, primele 10 luni ale anului 2023 au însemnat o revenire la cota de piaţă a anului 2022, respectiv 5-6% din piaţa totală, cu o tendinţă de creştere comparativ cu aceeaşi perioadă din 2022. Din perspectivă valorică, OPPO urmăreşte tendinţa pieţei şi se concentrează pe produsele cu o valoare mai ridicată“, a explicat Yang Shaohua.

El a adăugat că piaţa de smartphone-uri a înregistrat o uşoară scădere din perspectiva volumului, în primele 10 luni din acest an, în timp ce valoarea totală a crescut cu aproximativ 20%.