Alex Bratu, JYSK: Anul acesta, piaţa de home & deco şi-a mai domolit din avânt şi ca urmare a inflaţiei. Cifra de afaceri a JYSK România a ajuns în anul financiar 2022 -2023 (1 septembrie 2022 – 31 august 2023) la 1 miliard de lei, în creştere cu 19%.
JYSK, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilă şi decoraţiuni, vrea să deschidă anul viitor 15 magazine în România şi să modernizeze toate magazinele mai vechi până la final de 2024.
„În acest moment avem 138 de magazine în România, dintre care 115 sunt amenajate după noul concept, iar restul urmează a fi modernizate şi ele. O altă zonă importantă de investiţii este reprezentată de soluţiile IT cu care lucrăm, care ne ajută să implementăm strategia noastră curentă, Seamless and Closer to the Customer“, a spus Alex Bratu, country director, JYSK România, Bulgaria şi Turcia. Investiţiile din acest an au stat sub „umbrela“ incertitudinilor, mai ales din cauza inflaţiei, a creşterii preţurilor la energie şi a creşterii costurilor operaţionale în general, a precizat managerul.