Raluca Radu, Answear.ro – magazin online de fashion: Estimăm că vom încheia anul cu o creştere de 20% a cifrei de afaceri. Am depăşit pragul de 400.000 de clienţi în România

Autor: Ioana Nita 18.12.2023

Magazinul online a introdus anul acesta opţiunea de livrare în locker, iar pentru 2024 pregăteşte lansarea unui serviciu de plată de tip „buy now, pay later” (BNPL).

Retailerul online de fashion Answear din Polonia a reuşit să îşi crească businessul din România cu 20% anul acesta, ajungând la peste 400.000 de clienţi pe plan local, cu 10% mai mulţi decât în 2022. Retailerul polonez este prezent pe piaţa din România din 2015, în total activând pe 11 pieţe din regiunea Europei Centrale şi de Est. La nivel de grup, afacerile Answear au ajuns în primele nouă luni din 2023 la 192 milioane de euro, plus 36% faţă de aceeaşi perioadă din 2022. 

„Per total, anul acesta a reprezentat pentru Answear o creştere de 20% a businessului comparativ cu 2022, perioada de vârf fiind finalul de an. Deci încă mai avem câteva zile care pot schimba cifrele, dar estimăm că vom încheia cu o creştere de 20% a cifrei de afaceri”, a declarat pentru ZF Raluca Radu, country manager pentru Answear în România. Ea nu a oferit însă detalii cu privire la cifrele absolute de vânzări, dat fiind că începând cu 2021, odată cu listarea Answear la bursa de la Varşovia, retailerul online nu a mai dat cifre exacte despre evoluţia businessului pe plan local. Ultimele date disponibile despre vânzări din România sunt pentru 2020, când reprezentanţii Answear România au declarat că au avut o cifră de afaceri de 30 milioane de euro.