Bursă. Cristian Găvan, MAM Bricolaj: „Având în vedere perspectivele economiei, suntem foarte circumspecţi când vine vorba de a ne angaja în noi investiţii. Preferăm să le facem doar pe cele strict necesare“

Autor: Alina-Elena Vasiliu 15.01.2024

♦ În 2023, singura investiţie majoră a fost cea făcută pentru schimbarea unei maşini de aplicat canturi, care a costat 160.000 de euro ♦ „Am reuşit să creştem numărul tranzacţiilor din magazinele noastre, dar scăderea puterii de cumpărare se vede în valoarea medie a bonului, care este semnificativ mai mică decât în urmă cu un an“, spune Cristian Găvan.

Retailerul de bricolaj şi decora­ţiuni MAM Bricolaj din Bucureşti şi-a propus să se concentreze mai mult pe vânzările online în 2024, precum şi pe unul dintre magazinele fizice, ale cărui performanţe sunt mai scăzute. Alte in­vestiţii nu sunt preconizate, în condiţiile în care, spune antreprenorul care deţi­ne compania, economia este incertă.

„Avem două magazine de care suntem mulţumiţi – cel din Luică şi cel din Morarilor. În schimb, magazinul Ghencea şi magazinul online sunt departe de potenţial şi dorim să ne concentrăm mai mult pe acestea, dar şi pe diversificarea gamei de produse. Având în vedere perspectivele eco­nomiei, suntem foarte circumspecţi când vine vorba de a ne angaja în noi investiţii şi preferăm să le facem doar pe acelea care suntem siguri că sunt strict necesare“, spune Cristian Găvan, acţionarul MAM Bricolaj.

În 2023, singura investiţie majoră a fost cea făcută pentru schimbarea unei maşini de aplicat canturi, care a costat 160.000 de euro. Compania a încheiat anul trecut cu afaceri în scădere, în ton cu piaţa, după cum spune antreprenorul, care adaugă însă că, potrivit informaţiilor pe care le deţine, a performat mai bine decât alte firme concurente.