Start-up-ul românesc Sessions, platformă all-in-one pentru comunicare şi colaborare B2B în mediul video, vrea să ridice o finanţare de 2,7 mil. euro. Radu Negulescu, fondatorul Sessions, pune 1 mil. euro în runda derulată pe Seedblink

Autor: Alexandra Cepăreanu 25.01.2024

Start-up-ul românesc Sessions, care a dezvoltat o platformă online destinată integrării şedinţelor într-o singură platformă, vrea să ridice o rundă de 2,7 mil. euro pe SeedBlink, co-investită de EarlyBird Ventures (care a investit timpuriu în UiPath), Stride VC (care a investit în Deliveroo, Cazoo, Unibuddy) şi LAUNCHub (un VC early-stage care a investit în Fintech OS, Quantive şi alţii), au transmis reprezentanţii SeedBlink - platformă europeană de finanţare şi equity management pentru start-up-uri de tehnologie. Fondatorul Radu Negulescu se alătura şi el acestei runde cu 1 milion de euro.

„La Sessions, ştim că specialiştii în domeniul hibrid îşi doresc mai mult decât o simplă videoconferinţă. De aceea, am creat o platformă care oferă o soluţie completă pentru desfăşurarea de întâlniri şi webinarii de succes. Cu funcţii avansate şi instrumente integrate, Sessions oferă tot ce aveţi nevoie pentru a face o impresie de durată şi pentru a obţine rezultate de afaceri prin colaborare video”, a spus Radu Negulescu, CEO şi fondator la Sessions.

Sessions înregistrează în prezent peste 35.000 de utilizatori la nivel global şi a generat vânzări de două milioane de euro în ultimele şase luni, potrivit reprezentanţilor start-up-ului. Platforma a facilitat peste 23.000 de şedinţe cu 98.000 de participanţi.

„Platforma a înregistrat o creştere de patru ori a bazei de utilizatori de la 9.000 în decembrie 2022 la 37.000 în prezent, o creştere de 20 de ori a numărului de utilizatori activi - de la 900 în decembrie 2022 la 18.000 – şi o creştere de 20 de ori a numărului de participanţi de la 2.900 în decembrie 2022 la 62.000. Din decembrie 2022 până în prezent, prin platformă s-au derulat de 25 de ori mai multe sesiuni, de la 2.000 în decembrie 2022 la 50.000 în prezent”, au mai transmis reprezentanţii companiei.

Până în prezent, start-up-ul a strâns puţin peste 1,66 mil. euro, arată informaţiile de pe platforma SeedBlink.