Vlad Lepădatu, managing partner la TARA Interactive: Ne uităm pentru extindere în Orientul Mijlociu. Aceasta e o zonă slab digitalizată, iar companiile de acolo au interesul de a ajunge din urmă trendurile internaţionale

Autor: Alexandra Cepăreanu 29.01.2024

„Avem parteneriate cu alţi antreprenori pentru a ne promova proiectele şi produsele împreună în regiunea Orientului Mijlociu“ „Acum desfăşurăm proiecte complexe atât la nivel naţional, cât şi internaţional, în SUA, Marea Britanie, Europa etc., iar din totalul veniturilor, cele realizate în România reprezintă aproximativ 30%.“

Compania românească TARA Interactive, specializată în furnizarea de servicii de dezvoltare software şi consultanţă, are planuri de extindere a activităţii în regiunea Orientului Mijlociu, a spus pentru ZF Vlad Lepădatu, managing partner în cadrul TARA Interactive. În prezent, compania românească desfăşoară proiecte complexe atât la nivel naţional, cât şi internaţional - în Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, Europa şi alte regiuni, în domenii precum fintech, sport, consultanţă, transport, logistică, e-commerce şi retail.

„Ne uităm către Middle East. Avem parteneriate cu alţi antreprenori pentru a ne promova proiectele şi produsele împreună în această regiune. E o zonă slab digitalizată, iar companiile de acolo au interesul de a ajunge din urmă trendurile internaţionale“, a spus Vlad Lepădatu.