Grupul german Delivery Hero, care deţine şi Glovo, a vândut cu o pierdere de 200 mil. euro acţiunile de la rivalul Deliveroo din Marea Britanie. Acţiunile companiei au pierdut peste 25% în acest an

Autor: Adrian Seceleanu 05.02.2024

Nemţii discută şi vânzarea operaţiunilor din Asia, active sub brandul FoodPanda  Financial Times scrie că tranzacţia are loc pe fondul încetinirii cererii primite de platformele de livrare şi al presiunii investitorilor pentru profit.

Grupul german Delivery Hero, care deţine şi 94% din acţiunile platformei de livrări Glovo, activă şi în România, a vândut cu o pierdere de aproximativ 200 de milioane de euro pachetul de acţiuni achiziţionat în plină pandemie la platforma rivală Deliveroo din Marea Britanie, anunţul provocând o scădere accelerată a acţiunilor la bursă, scriu CNBC şi cotidianul german Handelsblatt.

„Delivery Hero şi-a vândut participaţia la rivalul său Deliveroo după doi ani şi jumătate către investitori instituţionali la un preţ de puţin sub 90 de milioane de euro, cu 7% sub cotaţia de pe bursă din ziua anterioară pentru titlurile Deliveroo. Când Delivery Hero a investit în mod surprinzător în Deliveroo, în urmă cu aproape doi ani şi jumătate - în plină criză a coronavirusului - acţiunile valorau de peste trei ori mai mult. Se estimează că firma cu sediul la Berlin a cheltuit la vremea respectivă peste 300 de milioane de euro“, scrie publicaţia germană.