Mega Image: Mărcile proprii ne-au adus aproximativ 25% din vânzările din 2023. Avem peste 2.500 de produse marcă privată în portofoliu

Autor: Cristina Roşca 07.02.2024

 Printre cele mai relevante mărci proprii ale reţelei se numără Mega, Gusturi Româneşti sau Mega Apetit  Ponderea acestor nume în total vânzări a crescut de la 22,5% în 2019, la 25% anul trecut.

Mărcile private au ajuns anul trecut să aducă un sfert din vânzările reţelei de supermarketuri şi maga­zine de proximitate Mega Image în România.

Lanţul a avut în 2022, ultimul an pentru care există date publice, o cifră de afaceri de 8,7 mld. lei, cu 16% mai mare decât în anul anterior. Dacă businessul a urcat spre 9-9,5 mld. lei în 2023, potrivit estimărilor ZF făcute pe baza evoluţiilor anterioare şi a inflaţiei, atunci vânzările de mărci private au ajuns la 2,2-2,4 mld. lei.

„În 2023, am continuat să extin­dem portofoliul de mărci proprii, o­fe­rind clienţilor produse de calitate la un preţ accesibil. Anul trecut, produ­sele marcă proprie au reprezentat aproximativ 25% din vânzările Mega Image. Printre cele mai relevante mărci se numără: Mega, Gusturi Româneşti, Mega Apetit, Perla, Nature’s Promise, Delicata, Excel­lent, Gustona, Dream & Co“, spun oficialii retailerului care are aproape 1.000 de magazine în România.