Piaţa animalelor de companie, sursă de creştere. Antibiotice Iaşi lansează o gamă nouă de produse veterinare cu care vrea să ajungă la vânzări de 25 mil. euro până în 2030

Autor: Georgiana Mihalache 12.02.2024

♦ Opt suplimente nutritive vor fi produse pe platforma de la Iaşi a producătorului Antibiotice, sub brandul VetAria ♦ În şase ani, până în 2030, produsele veterinare din portofoliul companiei vor genera 10% din cifra de afaceri, în estimările companiei.

Antibiotice Iaşi, cel mai mare producă­tor de medicamente cu capital românesc, mi­zează pe dezvoltarea liniei de produse vete­rinare şi pune pe piaţă opt suplimente nu­tritive destinate „prietenilor necuvântători“.

Estimările companiei sunt ca în 2030 întreg portofoliu de produse dedicat anima­lelor să genereze 10% din cifra de afaceri a producătorului, adică 25 mil. euro. Potenţia­lul pieţei şi cererea crescută a iubitorilor de animale au determinat compania să dezvolte noi produse.

„Antibiotice lansează o nouă linie de busi­ness, cea pentru gama de suplimente ve­terinare, sub brandul umbrelă VetAria, în acord cu planul de afaceri „The Future Together“ al companiei. (…) Începem un nou drum, inovator, parte din actuala etapă de modernizare a portofoliului şi de fructi­ficare a unui potenţial în pieţe noi, cu parte­neriate consolidate şi cu noi produse“, a de­clarat Ovidiu Băţaga, director executiv direcţia vânzări naţionale, Antibiotice Iaşi.