Decoplast, producător de tâmplărie cu afaceri de 59 mil. lei: „Ne-am axat mai mult pe vânzarea produselor conforme cu clădirile nZEB. Interesul e în creştere“

Autor: Alina-Elena Vasiliu 12.02.2024

♦ Decoplast a alocat anul trecut 350.000 de euro pentru investiţii în utilaje şi maşini de transport şi a finalizat, de asemenea, în prima parte a anului, investiţia într-un nou depozit din Bucureşti, în zona Lizeanu.

Decoplast, producător de tâmplărie PVC din Bucureşti, a decis să se concentreze de vânzarea de produse conforme cu principiile nZEB, care presupun reducerea până aproape de zero a consumului de energie, în contextul amplificării preferinţelor clienţilor pentru acest tip de materiale.

„Anul trecut a început cu o schimbare de optică pentru noi – ne-am axat mai mult pe vânzarea pro­duselor performante, conforme cu clădirile nZEB. În iunie (2023 – n. red.) am participat la nZEB Timişoara, iar în decembrie la nZEB Bucureşti. Suntem încântaţi de interesul în creştere din piaţă către produse mai per­formante“, spune Mirela Ivaşcu, unul dintre fondatorii Decoplast.

Ea adaugă şi că 2023 a fost, per total, un an bun, deşi compania a încheiat anul cu o cifră de afaceri mai mică decât în 2022. Decoplast a avut vânzări de 59,3 milioane de lei anul trecut, în scădere cu 10%, acest declin fiind explicat printr-o scădere a volumelor vândute. Cota pro­fi­tului a rămas însă constantă. În ceea ce priveşte numă­rul de angajaţi, acesta a crescut uşor, până la 150 pentru toate firmele din grupul Decoplast.