ZF Live. Matei Lucescu, fondator al Fabricii Griviţa: Anul acesta vrem să consolidăm investiţia de anul trecut în fabrica de bere craft din Popeşti-Leordeni, să ajungem mai aproape de consumatori şi să creştem echipa de la 20 la 30 de oameni.

Autor: Alexandra Matei 20.02.2024

Matei Lucescu a readus la viaţă brandul de bere Griviţa prin deschiderea Fabricii Griviţa din Bucureşti în 2019, iar anul trecut a ridicat de la zero cea de-a doua unitate de producţie, în Popeşti-Leordeni, după investiţii de peste 6 mil. euro din fonduri proprii Berea Griviţa se concentrează pe zona de HoReCa şi retail, fiind prezentă în Auchan, Carrefour şi Mega Image.

Matei Lucescu, antreprenorul care se află în spatele brandului de bere Griviţa şi care a readus pe mesele românilor una dintre cele mai iubite beri ale anilor ‘90, vrea să mărească echipa de la 20 la 30 de oameni anul acesta, să consolideze investiţia în unitatea de producţie deschisă anul trecut în Popeşti-Leordeni şi să ajungă cât mai aproape de consumatori.

El a repornit brandul de bere Griviţa prin deschiderea Fabricii Griviţa din Bucureşti în 2019, iar anul trecut a ridicat de la zero cea de-a doua unitate de producţie, în Popeşti-Leordeni, după investiţii de peste 6 mil. euro din fonduri proprii.

„Anul 2023, pentru noi, a fost unul extrem de dificil şi diferit faţă de alţi ani pentru că am deschis noua fabrică. Ne-am concentrat foarte mult pe această nouă investiţie. Fabrica are o capacitate de 27.000 hl în acest moment, cu posibilitatea de extindere până la 100.000 hl în aceeaşi locaţie. Anul acesta vrem să consolidăm investiţia de anul trecut în fabrica de bere craft, să ajungem mai aproape de consumatori şi să creştem echipa de la 20 la 30 de oameni“, a spus Matei Lucescu, fondatorul Fabricii Griviţa, la emisiunea zilnică de business ZF Live.