Un subiect care e pe agenda tuturor jucătorilor din comerţul online, dezbătut la ZF eCommerce Summit, marţi, 2 aprilie: Unde sunt clienţii? De unde ne luăm datele pentru decizii informate şi marketing online eficient în era post Google Consent Mode V2

Ziarul Financiar 31.03.2024

Impactul Google Consent Mode v2, actualizarea sistemului Google de management a preferinţelor de confidenţialitate ale utilizatorilor de internet, care impune obţinerea consimţământului explicit al utilizatorilor pentru cookie-uri şi utilizarea datelor, în special pentru publicitatea personalizată şi analytics, o schimbare importantă în industria de e-commerce va fi dezbătut pe durata celei de-a doua ediţii a ZF e-commerce Summit,  eveniment care va avea loc marţi, pe 2 aprilie.

Subiectul va fi abordat într-un moment dedicat din cadrul conferinţei, alături de Doina Vîlceanu, director de marketing Content Speed, dar şi pe durata discuţiilor cu ceilalţi invitaţi.

Pentru a participa la eveniment offline, accesaţi acest link pentru înregistrare

Programul evenimentului

08:30- 09:15 Registration&welcome coffee

9:15 – 9:30 One on one: Florin Spătaru, Consilier de stat, Cancelaria Prim-Ministrului


9:30-9:50 - Becoming indispensable: Moving past e-commerce to next commerce

Speaker:
- dr. Marcin Nowakowski, McKinsey Central European retail and e-commerce practice leader


9:50-10:15 - Sectorul eCommerce românesc în 2024

Speaker:
- Cristian Pelivan, director executiv, ARMO


10:15-10:50 - Fireside chat la dublu

Speakeri:
- Irina Pencea, General Manager eMAG România şi Senior VP eMAG Bulgaria, Ungaria, România
- Tudor Manea, CEO, Group eMAG


10:50-11:20 - Infrastructura, cheia creşterii în ecommerce

Speakeri:
Stejara Pircan, Senior VP, eMAG România, Bulgaria, Ungaria
Lucian Baltaru, CEO, Sameday


11:20-11:45 - Smart Shopping: programul de buy back - eMAG / Flip

Speakeri:
- Cristian Cârjan, senior commercial director eMAG
- George Moroianu şi Alex Burghelia, fondatori Flip


11:45-12:15 - Ce strategie au marile branduri în e-commerce?

Speakeri:
- Diana Stefan, Senior Digital Manager, Versuni

12:15- 12:50 - Cât de mult contează opţiunile de plată în decizia de achiziţie? Rolul ratelor şi al portofelelor digitale

Speakeri:
- Elena Gheorghe, country manager, GPO, PayU
- Laura Vizir, chief product officer, tbi bank
- Andrei Şercanean, VP ecommerce services, eMAG România, Bulgaria, Ungaria
- Răzvan Faer, şef departament dezvoltare, Transfond

12:50 – 13:05 - Unde sunt clienţii? De unde ne luam datele pentru decizii informate si marketing online eficient in era post Google Consent Mode V2

Speakeri:
- Doina Vîlceanu, director de marketing, Content Speed

13:05 – 14:00 - Cum pot rămâne competitivi jucătorii locali în contextul asaltului retailerilor online din China?

Speakeri:
- Raluca Hăulică, Alura
- Arthur Rădulescu, fondator şi CEO MerchantPro
- Daniel Nicolae, cofondator şi CEO Innoship
- Cătălin Macovei, fondator Truda
- Dragoş Andronache, head of digital, United Media