Puma vrea venituri suplimentare de 4 mld. euro pana in 2010

Autor: Delia Oniga 08.11.2006
Puma, al doilea cel mai mare producator european de echipament sportiv, a declarat ca profitul pe al treilea trimestru a scazut cu 5,2%, pe masura ce compania a cheltuit tot mai mult pe publicitate si cercetare, scrie Bloomberg. Profitul a scazut la 87,1 mil. euro (111 mil. dolari) sau 5,39 euro pe actiune, de la 91,9 mil. euro sau 5,68 euro, a declarat compania din Germania cu sediul la Herzogenaurach. Puma a cheltuit cu aproape 50 de procente mai mult anul acesta pentru a-si extinde productia de genti de golf si blugi, cu intentia de a castiga 4 miliarde de euro din vanzari suplimentare in 2010. Puma a repetat astazi ca profitul va scadea cu mai putin de 10% anul acesta. "In ultimii ani, cererea pentru produsele Puma a fost coplesitoare si managementul nu a avut timp sa se ocupe de investitiile necesare", a declarat Bernd Janssen, analist la UBS din Frankfurt. "In vestitiile au rolul de a sustine viitoarele cresteri", a adaugat el.