Afacerile Gerocossen au crescut cu 10%

Autor: Mediafax 25.10.2006
Producatorul de cosmetice Gerocossen a inregistrat in primele noua luni o cifra de afaceri de 8,7 milioane lei (2,5 milioane euro), in crestere cu 10% comparativ cu perioada similara din 2005, a declarat directorul de marketing al companiei, Andreea Sas. "Trendul crescator se va mentine, fiind sustinut de majorarea vanzarilor la produse cosmetice in sezonul de toamna-iarna, dar si de strategia Gerocossen de largire a retelei de distributie, de majorare a investitiilor in marketing si extindere a portofoliului de produse", a afirmat Sas. Directorul de marketing al companiei estimeaza o rata de crestere mai mare pentru perioada urmatoare, pana la 20-25% la finele anului. Pentru 2006, Gerocossen anticipeaza o cifra de afaceri de peste 11 milioane de lei (3,1 milioane de euro), in crestere cu 26% fata de anul trecut. Ger ocossen a fost infiintata in 1990 si detine un portofoliu de circa 100 de produse de ingrijire a parului, tenului, de protectie solara sau pentru corp. Alti producatori autohtoni de produse cosmetice si de ingrijire personala sunt Farmec Cluj, Elmiplant Bucuresti, Lotus, Papillon, Dr. Soleil si Genmar. Cea mai mare parte a pietei este impartita insa de multinationale precum Oriflame, Avon, L'Oreal, Coty, Privilege si Alix Avien.