L'Oreal va extinde reteaua de magazine Body Shop

Autor: Catalina Apostoiu 04.10.2006
Jean-Paul Agon, CEO al L'Oreal, gigantul din industria produselor cosmetice, a dezvaluit un plan ce vizeaza dublarea numarului de magazine Body Shop pe plan global, relateaza BBC News. Agon a declarat ca Body Shop, pe care L'Oreal l-a preluat in martie in schimbul a 652 milioane de lire sterline (1,2 miliarde de dolari), s-ar putea extinde de la 2.000 la 5.000 de magazine in cativa ani. El a aratat ca L'Oreal este in acest sens interesat de China, India, Brazilia, Argentina si Chile. "Acest brand are un potential global", a declarat Agon. El a anuntat ca Body Shop, creat in Marea Britanie de catre Anita Roddick, s-a lansat deja in India, analizand in prezent celelalte piete. Agon a adaugat ca L'Oreal testeaza ingredientele chimice pe piele umana produsa artificial, pronuntandu-se impotriva testarilor pe animale si cautand noi metode alternative de testare.