UPC vrea mai multi clienti pe Internet si telefonie

Autor: Adrian Seceleanu 03.10.2006
UPC-Astral, unul dintre cei mai mari operatori de pe piata locala de comunicatii, a lansat ieri o noua oferta triple play, prin care urmareste sa creasca numarul de utilizatori ai serviciilor sale de Internet si telefonie in randul clientilor care sunt deja abonati la serviciile tv prin cablu.
"Urmarim cresterea numarului de clienti triple play", a spus pentru ZF Andreea Ionescu, Marketing Communications Manager. UPC avea la sfarsitul lunii iunie 1,31 milioane de abonati la televiziunea prin cablu, 81.800 de abonati la Internet si 44.500 de abonati la telefonia fixa. Romtelecom are aproape 4 milioane de clienti la telefonia fixa, iar RCS&RDS circa 550.000.
UPC-Astral le ofera abonatilor la serviciile tv care contracteaza si servicii de telefonie scutire de la plata abonamentului pe o luna de zile, convorbiri gratuite si nelimitate in retea, precum si intre 400 si 600 de minute gratuite pentru convorbiri catre alte retele de telefonie fixa. In cazul celui mai scump abonament din oferta, clientii primesc 600 de minute de convorbiri gratuite catre orice retea de telefonie fixa. Si ceilalti operatori majori de telefonie fixa, Romtelecom si RCS&RDS, desfasoara oferte care includ convorbiri gratuite in retea si catre alte retele de telefonie fixa.