BCR testeaza vanzarile de retail la pachet

Autor: Liviu Chiru 30.08.2006
BCR trece la vanzari incrucisate pe segmentul de retail, oferind "la pachet" un credit pentru nevoi personale, alaturi de un card de debit si o asigurare de viata. Pe langa aceste trei componente obligatorii, banca mai ofera in pachetul "Divers Plus" doua componente optionale: un descoperit de cont pe cardul de debit si serviciul Mobile Banking. Pentru achizitionarea la pachet a acestor produse si servicii, banca ofera unele avantaje. Astfel, dobanda la creditul de nevoi personale Divers Extra BCR, in lei, este cu doua puncte procentuale mai mica decat cea standard perceputa. In cazul creditelor Divers Super BCR (in euro sau dolari) dobanda este mai mica cu 1,75 puncte procentuale fata de oferta standard. Aceste reduceri urmeaza a fi mentinute pe toata perioada de derulare a creditului. Tot odata, cardul de debit si asigurarea de viata sunt oferite gratuit de catre banca. In cazul in care clientul doreste sa contracteze si o clauza suplimentara de exonerare de la plata ratelor de credit in caz de somare de la BCR Asigurari, va putea sa beneficieze de conditii preferentiale. Mai multe banci au implementat pana acum vanzari incrucisate, in general pachetele vizand oferirea de carduri pe langa produse de economisire sau creditare. BRD-SocGen a promovat la sfarsitul anului trecut in cadrul unei campanii agresive un pachet de credite si produse de economisire, alaturi de carduri de debit intr-o editie limitata.