Reducerile de pret aduc profituri mai mici la Gap

Autor: Alexandru Anghel 21.08.2006
Compania de articole vestimentare Gap a raportat o scadere de 53% a profitului trimestrial, lucru cauzat de diminuarea vanzarilor, reducerile excesive de preturi si cresterea costurilor de reclama, relateaza BBC News. Pentru trimestrul care s-a incheiat pe 29 iulie, profitul net a scazut la 128 mil. dolari (99,5 mil. euro), de la 272 mil. dolari (211,5 mil. euro) pentru aceeasi perioada a anului trecut. Afacerile trimestriale ale Gap au scazut la 2,89 mld. euro, dar cele ale magazinelor deschise anul trecut, masura de performanta pentru retail, au scazut cu 5%. Rezultatele Gap includ si performantele magazinelor Banana Republic, Old Navy si Forth & Towne. La momentul actual, Gap se asteapta ca marjele anuale ale profitului operational sa scada la 8,5-9%, mai jos decat prognoza precedenta de 10,5%. Pe parcursul anului trecut valoarea actiunilor Gap a scazut cu 20%. La ultima sedinta de tranzactionare titlurile Gap s-au vandut la un pret mai mic cu 79 de centi, ajungand la 16,51 dolari (12,8 euro).