Ryanair mizeaza pe divertisment

Autor: Ioana David 19.04.2005
Compania aeriana low-cost Ryanair, va introduce servicii de divertisment pe parcursul zborurilor pentru a compensa esecul pe care l-a avut in atragerea clientilor pana acum, informeaza Associated Press. Ryanair Holding PLC, cu sediul in Dublin, este considerata cea mai mare companie low-cost din Europa, in prezent acoperind 19 tari europene prin intermediul celor 12 baze si 220 rute. Astfel, Ryanair va oferi filme si muzica la bordul aeronavelor prin intermediul unei unitati portabile contra unui pret de 7,20 euro. Compania spera sa-si mareasca substantial incasarile. Decizia a venit dupa o perioada de teste care a durat cinci luni si pe fondul avertismentelor cu privire la calitatea slaba a serviciilor. Atat Ryanair, cat si alte companii aeriene low-cost cauta sa-si suplimenteze castigurile in conditiile inaspririi competitiei la nivelul pietei europene. Act iunile Ryanair au inregistrat o scadere cu 2,5 procente pana la nivelul de 5,73 euro la London Stock Exchange.