Cererea mare de credite de retail aduce softuri specializate in gestiunea informatiilor

Autor: Liviu Chiru 30.03.2005


Fasma Romania, societate specializata in furnizarea de solutii financiare software, a lansat ieri oficial sistemul E-Check de management si evaluare a cererilor de credit.


Sistemul permite procesarea online a datelor privind cererile de credite, generand automat un scoring si un ranking pentru solicitant. De asemenea, sistemul permite revizuirea, listarea sau trimiterea prin e-mail a cererii de credit si a documentelor anexe, dar si vizualizarea istoriei activitatii utilizatorilor sistemului.


"Sistemul a fost lansat la sfarsitul anului trecut si a fost implementat pana acum in cadrul Eurolines Retail Systems. In prezent ne aflam in negocieri cu doua banci, care s-au aratat interesate de implementarea acestui sistem", a declarat Adrian Bacaianu, directorul Fasma Romania.


E-Check este un sitem accesibil pe web, care asigura managementul cererilor de credit prin integrarea circuitului informational aferent procesului de acordare a imprumutului. Practic, sistemul asigura circulatia in format electronic a datelor privind solicitantul de credit intre ofiterul care face vanzarea si ceilalti ofiteri implicati in evaluarea bonitatii financiare a clientului. Totodata, sistemul permite accesul la baze de date prin care se verifica conformitatea informatiilor transmise de client.


Sistemul, care se adreseaza in principal retailer-ilor, a fost implementat de asemenea de Altex si Germanos. Fasma ofera, de asemenea, sisteme de gestionare a creantelor - Credit System, CRM Creante, precum si a restantelor - Deloscores.


Fasma este o divizie a grupului Delos Capital Ltd., cu sediul in Cipru.