Garrone: fara publicitate vanzarile au batut pasul pe loc

Autor: Stelian Negrea 11.01.2005

Producatorul vermutului Garrone, Romanian Drinks Service, a inregistrat anul trecut vanzari similare cu cele din anul precedent (6,5 milioane de euro) si a anuntat ca a suplimentat cu jumatate de milion de euro investitia din apropierea Bucurestiului intr-un centru logistic si de productie, a carui valoare initiala fusese anuntata pentru 2 milioane de euro.
"Nou nu am crescut anul trecut. Atat am putut. Unul dintre motive este faptul ca nu am facut prea multa publicitate", spune Alexandru Cazacu, directorul general al Romanian Drinks Service, detinuta de societatea Italiana Rodia Spa.
Compania a decis sa suplimenteze cu circa 500.000 de euro proiectul centrului de langa Bucuresti unde pe langa centrul logistic si noile capacitati de productie vor fi mutate sI birourile companiei. In noul centru compania va produce bauturi digestive dupa retete italiene: amaretto, fernet sI lichioruri. Romania Drinks Service produce si imbuteliaza cu propriile utilaje la producatorul de vinuri - Halewood Romania detinut de englezii de la Halewood International, vermut si vinuri spumoase si spumante sub marca Garrone. Aceste produse au mai fost imbuteliate si la producatorul de vinuri spumoase si spumante Zarea Bucuresti, preluat anul trecut de Schloss Wachenheim, unul dintre cei mai mari producatori de spumante din lume. Compania a lansat spre sfarsitul anului trecut pe piata vermutul Vivaldi destinat segmentul inferior.