Fujitsu Siemens Computers, mai atent la piata din sud-est

Autor: Iuliana Butuc Cerchez 17.02.2004

Fujitsu Siemens Computers, jucator important pe piata calculatoarelor personale, isi intensifica activitatile de marketing pentru Europa de Sud-Est prin intermediul filialei de la Viena. Initiativa va include zece tari printre care si Romania iar Kurt Mitterer, director in cadrul Fujitsu Siemens Computers Austria & SEE (Southeast Europe) va fi responsabil pentru toate activitatile de marketing din regiune. Strategia companiei se concentreaza in prezent in zona computerelor portabile si a sistemelor pentru companii. Luarea acestei decizii a fost determinata de inregistrarea unor rezultate foarte bune pe cele zece piete (Ungaria, Romania, Bulgaria, Serbia-Muntenegru, Croatia, Macedonia, Albania, Bosni-Hertegovina, Slovenia si Slovacia) in ultimii ani, spun oficialii de la Viena. Reg iunea care va intra in grija filialei austriece are o populatie totala de 62,1 milioane iar pentru fiecare dintre cele zece piete, compania va gandi concepte de marketing diferite, potrivite cu specificul local. Printre clientii cei mai mari ai companiei, in aceasta resgiune, se numara Ministerul roman de Interne, guvernul slovac si cel croat, serviciile postale din Serbia si compania Telecom Serbia. In Romania vanzarile Fujitsu Siemens Computers au crescut in prima jumatate a anului trecut cu 114% raportat la perioada similara din 2002, in timp ce in Ungaria plusul a fost de 69%.