Lenovo Romania: Vrem sa fim unul din primii trei jucatori din piata

Autor: Adrian Stefan Seceleanu 05.07.2006
Compania Lenovo Romania vrea sa devina, intr-un an de zile, unul din primii trei jucatori de pe piata locala a PC-urilor, au anuntat ieri oficialii companiei. "Pentru a ne atinge acest obiectiv mizam atat pe marile proiecte de informatizare de pe piata locala, cum sunt cele din sectorul public, dar si pe cresterea prezentei in sectorul consumer, unde prezenta noastra e redusa", a precizat Aurel Netin, director general al Lenovo Romania. "Urmarim sa intram cu produsele noastre atat in retelele de magazine Cora si Carrefour, cat si in Metro si Selgros", a adaugat seful Lenovo. "Va fi necesara si o promovare mai intensa a brandului Lenovo, si sa ne concentram si pe vizibilitatea in fata clientilor de tip IMM. Mizam si pe colaborarea foarte buna cu IBM", a completat Netin. Con form IDC, in primul trimestru al acestui an, Lenovo detinea 4% din piata locala de notebook-uri, cu 1.357 de unitati livrate. In ce priveste piata desktop-urilor, Lenovo nu intra deocamdata in topul 10 al furnizorilor (din trimestrul 1 din 2006, realizat de IDC), dominat, in ordine, de Flamingo, Complet Electro Serv (Altex) si K-Tech (Ultra Pro).