Vodafone angajeaza 450 de oameni intr-un centru la Ploiesti
Autor:
Adrian Stefan Seceleanu
30.06.2006
"Deschiderea noului centru de relatii cu clientii este o etapa importanta a strategiei noastre de a ne deservi cat mai bine clientii", a precizat pentru ZF Liliana Solomon, CEO Vodafone Romania.
Ea a adaugat ca decizia de a deschide cel de-al treilea centru de relatii cu clientii a fost luata "in conditiile in care baza de clienti creste constant, iar nevoile de suport ale clientilor sunt tot mai complexe. De asemenea, printre prioritatile noastre se numara si intarirea prezentei regionale, inclusiv ca angajator."
Noul centru de relatii cu clientii va deservi pentru inceput clientii persoane fizice.
"In functie de nevoile de business, este posibil ca si alte categorii de clienti sa inceapa a fi deservite de reprezentantii pentru relatii cu clientii din Ploiesti", a adaugat Solomon. Vodafone mai detine doua asemenea centre, in Bucuresti si Brasov, unde lucreaza aproximativ 1.000 de angajati. In ultimul an, media apelurilor preluate de aceste centre a fost de 7 mil. apeluri/luna.