Finansbank continua ofensiva pe segmentul IMM

Autor: Liviu Chiru 21.06.2006
Finansbank a lansat un nou produs de creditare destinat intreprinderilor mici si mijlocii (IMM), prin care ofera finantari pentru stocuri, creante comerciale si acoperirea nevoilor de lichiditati pe termen scurt. Prin noul credit, denumit SuportFinans, banca ofera o linie de credit cu un plafon maxim de 125.000 de euro (echivalent in lei, pe o perioada de maiximum un an. Acesta este al doilea produs destinat IMM-urilor lansat de Finansbank in ultimele luni, banca avand in plan sa devina un jucator important pe aceasta piata. De altfel, tot mai multe banci adopta o politica agresiva de creditare pe segmentul IMM-urilor, lansand produse individualizate si promovand puternic aspectele de flexibilitate si rapiditate. Finansbank detinea la sfarsitul lui martie active de 418 milioane de euro, cu 20% peste nivelul din decembrie trecut. Pri mele trei luni au adus pentru Finansbank un profit net de 1,7 milioane de euro. Soldul creditelor acordate de banca a urcat cu 15% in primele trei luni ale anului, ajungand la 267 de milioane de euro.