GTS Telecom: profit mai mare cu 58%
Ziarul Financiar
16.06.2006
"Desi numarul de clienti a crescut semnificativ, scaderea afacerilor a fost cauzata de doua fenomene importante ce s-au manifestat in ultimul an pe piata noastra: eroziunea naturala a preturilor pentru serviciile de comunicatii si de presiunea strategiilor agresive de pret practicate de unii operatori care au mizat pe acumulare rapida de cote de piata pe segmentul intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) si pe cel rezidential, acolo unde piata este cea mai sensibila la costuri", a declarat directorul de marketing al GTS Telecom, Cristian Copilau. El a adaugat ca "profitul a avut o crestere cu aproape 34%, calculat in euro, acesta fiind rezultatul finalizarii investitiilor facute de companie, care au dus la reduceri importante ale costurilor infrastructurii pe care se furnizeaza serviciile".
Potrivit datelor furnizate de companie, din intreaga gama de servicii de comunicatii GTS Telecom furnizate clientilor business, cea mai mare pondere in cifra de afaceri o reprezinta serviciile de comunicatii de date si serviciile Internet.
Pentru acest an, principalul obiectiv al companiei este legat de diversificarea si extinderea gamei de servicii cu solutii dedicate pietei intreprinderilor mici si mijlocii, care va duce la o crestere a cifrei de afaceri, conform estimarilor companiei. "In acest moment cererea de servicii Internet si voce axate exclusiv pe pret este deja satisfacuta, iar experientele generate de aceste oferte, asa cum s-au manifestat in prima parte a anului, vor determina o cerere puternica pentru servicii de calitate. In ceea ce priveste infrastructura, vom continua extinderea retelei nationale si internationale prin noi legaturi transfrontaliere prin care sa furnizam servicii catre alte state vecine", a mai spus Copilau.