Yahoo! vrea si mai multi bani din publicitatea online

Ziarul Financiar 09.05.2006
Cel mai important portal de Internet din lume, Yahoo!, va schimba in urmatoarele luni modul in care afiseaza publicitatea pe site prin intermediul unui nou software sub nume de cod Project Panama, scrie The New York Times. Aplicatia software Project Panama va corela reclamele publicitare cu cuvintele cheie dupa care utilizatorii efectueaza cautari, sortandu-le in functie de relevanta, scrie The New York Times. "Sunt sanse ca utilizatorii sa nici nu remarce diferenta, insa daca proiectul care a costat Yahoo! 2 ani si zeci de milioane de dolari va avea succes, compania va inregistra o crestere de aproximativ 20% a veniturilor din publicitatea online", a estimat Jordan Rohan, analist in cadrul RBC Capital Markets. In trimestrul al patrulea al anului trecut, Yahoo! a i ncasat 125 de milioane de dolari (98,2 milioane de dolari) din publicitatea pe site, iar pe intreg anul veniturile din reclama s-au cifrat la 600 de milioane de dolari (471,6 milioane de euro).