QAB pluseaza cu bautura Gatorade

Ziarul Financiar 05.05.2006
Quadrant Amroq Beverages (QAB), imbuteliatorul bauturilor Pepsi pentru piata romaneasca, a lansat pe piata Gatorade, o bautura din categoria Sport Drink, destinata sportivilor de performanta si persoanelor active, cu varste cuprinse intre 18-30 de ani. Spre deosebire de celelalte produse Pepsi, Gatorade nu este produsa pe piata locala, ci este importata din Italia. Oficialii QAB nu au dorit sa avanseze un volum al vanzarilor pentru acest an. "Cu siguranta, prezenta Gatorade in portofoliul QAB va influenta pozitiv vanzarile companiei noastre. Este prematur insa la o saptamana de la lansare sa avansam cifre. Vom evalua situatia la sfarsitul trimestrului 3, pentru a avea o situatie clara a influentei Gatorade in vanzari", au declarat reprezentantii QAB. Str ategia de promovare a marcii Gatorade vizeaza, potrivit informatiilor QAB, parteneriate si spornsorizari pentru cluburi sportive, sali de fitness sau chiar sportivi de performanta. Distributia Gatorade va fi realizata in cea mai mare parte prin formele moderne de comert (supermarketuri si hypermarketuri) dar si sali de fitness. QAB, a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 85 mil. euro.