Baxi si-a majorat vanzarile pe baza publicitatii

Autor: Roxana Petrescu 01.12.2005
Baxi Romania, unul dintre cei mai importanti furnizori de centrale termice de apartament, estimeaza o cifra de afaceri de aproximativ 7 milioane de euro pana la sfarsitul acestui an, in crestere cu 20% comparativ cu valoarea de 5,8 milioane de euro inregistrata anul precedent. Cresterea vanzarilor se datoreaza in principal investitiilor de 6 milioane de euro facute in publicitate, dar si in directia extinderii portofoliului de produse. "Anul trecut am realizat o cifra de afaceri de aproximativ 6 milioane de euro. In conditiile unei piete aflate in scadere, cresterea cifrei de afaceri in 2005 se datoreaza in mod evident strategiilor de marketing implementate, inclusiv investitiilor de circa 6 milioane de euro in publicitate, si extinderii portofoliului de produse", a declarat Sever Scarlat, directorul general al Baxi Romania. Sum ele pentru publicitate au fost alocate in mod egal celeor doua branduri ale firmei, Baxi si Western. Volumul vanzarilor de centrale termice comercializate de Baxi s-a ridicat in 2005 la un nivel de aproximativ 15.000 de unitati, in crestere cu 11% comparativ cu nivelul de 13.500 de unitati inregistrat in 2004, in ciuda tendintei descrescatoare de pe piata centralelor termice.