Un milion de euro pe zi la Iulius Mall Timisoara

Autori: Anca Rif, ZF Transilvania , Olimpiu Bulzan 04.11.2005
Comerciantii care au inchiriat spatii in cadrul complexului comercial Iulius Mall Timisoara, deschis saptamana trecuta, au anuntat ca au avut in primele cinci zile de activitate vanzari de aproape 5 milioane de euro.

Conducerea Iulius Mall sustine ca a inregistrat o medie zilnica de 45.000 de vizitatori, dupa ce in ziua deschiderii complexului, peste 60.000 de timisoreni au trecut pragul mall-ului. Potrivit aceleiasi surse, vizitatorii au cheltuit in medie 16 euro de persoana (60 de lei noi), ceea ce inseamna ca incasarile comerciantilor au depasit 5 milioane de euro. Datorita acestui aflux de vizitatori, reprezentantii Iulius Mall spun ca intentioneaza sa extinda capacitatea parcarii cu 25%.

De altfel, presedintele Iulius Group SRL, Iulian Dascalu, aprecia ca vanzarile complexului comercial vor fi de 100 de milioane de euro anual. Nou l complex reprezinta o investitie de tip greenfield in valoare de 45 milioane de euro, finantarea fiind asigurata din fonduri proprii (Iulius Group - 8 milioane de euro) si imprumutate (BCR - 37 milioane de euro). Suprafata construita a imobilului totalizeaza 83.000 de metri patrati, desfasurata pe patru niveluri (demisol, parter, etaj si terasa), la care se adauga o parcare cu 1.500 de locuri.

Alaturi de cele 210 magazine, Iulius Mall Timisoara va dispune de cinematograf, piscina, patinoar, centru de intretinere si sport, precum si cazinou.

Printre magazinele prezente in Iulius Mall Timisoara se numara Altex, care a deschis in urma unei investitii de un milion de euro o noua locatie Media Galaxy, si un supermarket Univers''All.