Schering raporteaza o crestere de 25%

Ziarul Financiar 04.11.2005
Reprezentanta din Romania a companiei germane Schering AG a inregistrat in primele trei trimestre ale anului o majorare a cifrei de afaceri cu 25%, la 11,9 milioane euro, evolutie bazata pe consolidarea pozitiei companiei pe segmentele cheie. "La baza acestei cresteri a stat o consolidare a pozitiei noastre pe toate segmentele pe care suntem prezenti in Romania, ponderea cea mai mare in cifra de afaceri avand-o segmentul contraceptivelor orale", a declarat ieri directorul general al companiei, Catalin Radu. Potrivit acestuia, vanzarile de contraceptive orale produse de Schering AG au crescut cu 32% comparativ cu perioada similara din anul anterior. Planurile Schering Romania pentru acest an vizeaza o cifra de afaceri de 15 milioane de euro. Sch ering este prezenta in Romania cu 40 de produse farmaceutice. Totodata, portofoliul companiei cuprinde si substante de contrast si tratamente pentru scleroza multipla. Potrivit Schering AG, care citeaza un studiu al companiei Cegedim, compania detinea in primele noua luni ale anului 44,2% din piata romaneasca a contraceptivelor orale, in crestere cu cinci puncte procentuale fata de valoarea inregistrata la finele anului trecut. Principalii competitori pe aceasta piata sunt Gedeon Richter, cu 39% si Organon, cu 15%. Anul trecut, vanzarile de contraceptive orale s-au ridicat la aproximativ 4,5 milioane de folii, valoarea pietei fiind de circa 10 milioane euro. Mediafax