Cei mai buni la Internetics

Autor: Mihai Musatoiu 27.06.2005
Agentia 2Fresh Design a castigat "cel mai dorit trofeu", cel de web-agentia anului, la festivalul de comunicare digitala Internetics, care s-a incheiat vineri la Bucuresti, dupa trei zile de conferinte, prezentari si workshop-uri.

Internetics este un proiect al agentiei Millenium Communications, organizat de Asociatia de Comunicare Ethos. Pe locurile doi si trei la web - agentia anului, s-au clasat agentiile Avantaj Net si FD Interactive.

La sectiunea "Prezentare de corporatie", castigator a fost desemnat site-ul www.unicredit.ro, inscris in concurs de compania A Rond, iar la "Prezentare de IMM" s-a impus Living Dots cu site-ul www.leoburnett.ro.

Cel mai bun portal tematic a fost votat www.1001case.ro, inscris de Rom Net. Age ntia 2Fresh Design a castigat si sectiunea "Prezentare de brand/produs" cu proiectul sau www.passat.ro.

Concursurile avand drept tema bannerele online au fost castigate de Ninespices.com cu lansarea Skoda Octavia (banner single) si de Ogilvy&Mather Advertising cu Milka M-joy (banner campaign). Cel mai bun site de jocuri online a fost ales www.doizece.ro, inscris de IT Studio Solutions, iar www.voltaj.ro, inscris de FD Interactive, s-a impus la sectiunea "Celebritati si personalitati".

Printre temele la care nu au fost desemnati castigatori s-au numarat "Portaluri generaliste", "Informatii de interes public", "Servicii financiare", "E-guvernare", "Comunitati virtuale".

La fel ca si la editiile trecute, cele mai multe site-uri din concurs (peste 30%) au fost site-uri de prezentare ale unor branduri, mari corporatii sau intreprinderi mici si mijlocii.