Pambac Bacau a castigat 2,1% din piata

Autor: Diana Tudor Stoica 09.05.2007
Pambac Bacau, unul dintre principalii producatori din piata produselor de panificatie, a inregistrat in perioada februarie-martie 2007 o cota de piata in volum de 24,2%, in crestere cu 2,1% fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit studiilor MEMRB, citate de companie. Majorarea cotei de piata a fost determinata de cresterea vanzarilor inregistrate de brandurile Pambac si Gata. Potrivit informatiilor Pambac, compania revine pe primul loc pe piata de paste, dupa patru ani in care s-a clasat pe pozitii secunde. Potrivit companiei, Pambac detine in prezent 26% din piata de paste, producatorul avand de asemenea o cota de piata de 15% pe faina ambalata, 10% pe malai si 70% din piata de produse de panificatie si specialitati din Bacau. Pambac a incheiat anul 2006 cu o cifra de afaceri de 41 de mil. de euro, in crestere cu 32% fata de anul precedent si estimeaza pentru anul acesta obtinerea unei cifre de afaceri de 49 de mil. de euro. Potrivit informatiilor oferite de companie, Pambac a obtinut in primele trei luni ale acestui an o crestere de 20% a cifrei de afaceri comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Principalii competitori ai Pambac Bacau sunt Pangram Resita, Baneasa Bucuresti, European Food si Arnos din Baia Mare.