Profitul Puma a crescut cu 3,7% in primul trimestru

Autor: Roxana Pricop 08.05.2007
Producatorul de articole sportive Puma, al doilea ca marime din Europa, a inregistrat o crestere de 3,7% a profitului in primul trimestru, pe fondul cresterii vanzarilor din Europa, Orientul Mijlociu si Africa, scrie Bloomberg. Profitul net a crescut pana la 96,6 milioane de euro, de la 93,1 milioane de euro cat a fost raportat un an mai devreme. Vanzarile au crescut cu 2%, pana la 655,8 milioane de euro, fata de 642,8 milioane de euro anul trecut. Puma, care face obiectul unei oferte de preluare din partea grupului francez PPR, a lansat noi produse precum cele inspirate de jucatorii de tenis ai anilor '70 pentru a face fata competitiei reprezentate de Adidas si Nike, intr-un an fara evenimente sportive marcante cum ar fi Campionatul Mondial de Fotbal. Com pania PPR a cumparat luna trecuta 27% din totalul actiunilor Puma, si s-a declarat interesata de restul pachetului in cadrul unei tranzactii care s-ar ridica la 5,3 miliarde de euro. Puma are contracte de sponsorizare cu sportivi precum Serena Williams sau cu legende ale fotbalului printre care si Pele.