Financial Times s-a lansat intr-un nou format
Autor:
Bogdan Alecu
25.04.2007
Incepand cu aceasta saptamana, Financial Times a debutat cu un design imbunatatit si un nou slogan, "We live in Financial Times".
"Schimbarile reprezinta mai mult o evolutie decat o revolutie", a declarat Lionel Barber, editor al Financial Times, care s-a concentrat pe integrarea continutului editiei online si a celei tiparite si care a demarat modificarea designului celebrului ziar financiar in urma cu sase luni. El a subliniat ca doreste sa faca ziarul mai usor de citit, mai modern, dar fara a-l modifica radical, scrie Media Guardian.
Paginile au acum mai mult continut si sunt utilizate mai multe casete pentru a-i atrage pe cei care citesc rapid un ziar.
"Rubrica Companies and Markets (Companii si Piete - n.red.) are acum continut pe prima pagina, cu jumatate de coloana dedicata personalitatilor din lumea de afaceri. FT nu s-a remarcat niciodata cand a scris despre oamenii de afaceri si a venit timpul sa schimbam acest lucru", a subliniat Barber.
Editia de weekend va avea acum o prima pagina mai colorata si cu titluri mai mari, care va face legatura cu materialele din interior. Rubrica de sport va fi micsorata, dar nu eliminata, pentru a face loc unei noi pagini de stiri externe.
Conform lui Barber, schimbari se vor efectua si asupra editiei online a FT. "In prezent articolele complete pot fi accesate de pe site-ul ziarului contra cost, insa se doreste abordarea unui model de afaceri diferit", a subliniat redactorul FT. "Am realizat ca materialele noastre au o anumita valoare, si dorim sa obtinem un profit dupa urma lor. Dar care anume model il vom urma, inca nu am decis."