URBB: Holsten detine 10% din segmentul de bere premium

Autor: Diana Tudor Stoica 16.04.2007
United Romanian Breweries Bereprod(URBB), producatorul Tuborg si Skol, va investi anul acesta un milion de euro in promovarea Holsten pentru a sustine cresterea vanzarilor si a consolida pozitia brandului in piata. "In 2006, vanzarile volumice ale Holsten au inregistrat o crestere de 70-75% fata de 2005, fiind vanduti peste 100.000 de hectolitri. Speram ca vanzarile vor inregistra anul acesta o crestere in volum cu 50% fata de 2006, depasind 150.000 de hectolitri", a declarat Shachar Shaine, presedintele URBB. Potrivit presedintelui URBB, doar in primele trei luni ale lui 2007 volumul de vanzari al Holsten a crescut cu 10% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Holsten, un brand pozitionat pe segmentul premium, a fost preluat de Carlsberg in 2004 si a intrat in portofoliul URBB in vara anului 2005, Romania fiind prima tara, dupa Germania, care a primit licenta de productie. "Am vazut ca exista loc in portofoliul nostru pentru Holsten si am decis sa preluam acest brand", a spus Shaine. Holsten detine 10% din segmentul de bere premium si 1% din intreaga piata a berii, cele mai mari vanzari fiind inregistrate in ambalaj de sticla, potrivit informatiilor companiei. URBB este prezent pe piata berii doar pe segmentul premium si superpremium, prin marcile Skol, Tuborg, Carlsberg, Holsten, Guinness si Kilkenny, ultimele doua fiind branduri importate.