Toyota Romania estimeaza pentru acest an afaceri cu 16% mai mari
Ziarul Financiar
21.03.2007
Vanzarile de masini acopera circa doua treimi din afacerile firmei, diferenta fiind reprezentata de activitatea de service si vanzarea de piese de schimb.
Compania si-a fixat pentru acest an un obiectiv de vanzari de 8.200 de autovehicule. Vanzarile companiei au ajuns anul trecut la 6.152 de autovehicule, din care 5.707 unitati au fost autoturisme.
Cresterea vanzarilor va fi determinata de lansarea de noi modele si de cresterea generala a pietei auto, estimata de reprezentantii Toyota Romania la 4-5%.
In opinia reprezentantilor marcii japoneze, piata auto va avansa usor in acest an, ca urmare a scaderii vanzarilor marcilor autohtone, incertitudinilor legate de taxa de prima inmatriculare si situatiei in care se afla Daewoo Automobile Romania, care, chiar daca ar fi privatizata, nu ar reusi intr-o prima faza sa atinga nivelul productiei de anul trecut. Mediafax